A Kék Pont Alapítvány utcai akciója

Gát család Budapest

Kriszti

2014. november 23. - kovács gabi

kriszti.jpg„Volt az életemben egy olyan párkapcsolatom, a gyerekeim apukája után, hogy belefutottam és később derült ki, hogy  droghasználó és drogélvező, úgyhogy én voltam nagyon megverve,  megszúrva, voltam megvágva karddal, úgyhogy én tudom,  hogy mit okoz egy családon belül,  ha valaki drogos. (…) - Hogy sikerült tőle elválni? Megmondom, én bevállaltam, hogy agyonverjen idézőjelben. Én tudtam, hogy csak úgy szabadulok tőle, ha kiprovokálok egy veszekedést.”

Kriszti a FESZOFE-nél dolgozott titkárnőként, ( Ferencvárosi Szociális Foglalkoztató- és Ellátó Közhasznú Társaság ) most otthon van a kislányával, a négy hónapos Anikóval. A két nagyobbik gyermeke iskolába jár.  Körülbelül 12 éve lakik a Gát utca 10-ben. Folyamatosan tanul. Egészségügyi érettségije van, Egészségügyi operátor. Érettségi után elvégzett egy középfokú számítógépkezelői tanfolyamot, aztán OKj-és képzésben parkgondozást is tanult, most takarítás technológiával foglakozik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gatcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr566926147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása