A Kék Pont Alapítvány utcai akciója

Gát család Budapest

István és Szilvi

2014. október 02. - kovács gabi

 „Volt nekem egy olyan problémám május elsején, május 20-án majdnem elhunytam, pont akkor összevesztem a Szilviával és túladagoltam evvel a zene kábítószerrel….. úgy néz ki, mint egy fürdősó, olyan nagyságú szemekben és csillog, villog.  Az embereket olyan szinten megfordítja, tekergőznek az emberek úgy tőle, mintha kígyó lenne. Én nem csináltam ilyet, csak amikor majdnem elhunytam, abban a pillanatban, de én sose tudtam így tekergőzni. ” (István)

Szilvi és István 14 éve élnek a Gát utcában. Szilvi az egészségügyben dolgozik, István alkalmi munkákból él, valószínűleg ősztől a dzsumbujban dolgozik majd. Két kislányuk van, a nagyobbik VSD beteg (vele született szívfejlődési rendellenesség) kezdődő asztmával, a kisebb lány beszédfogyatékos, gyógyult asztmás.  

udv.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gatcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr806752657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása